Insan hep gidenleri özler.Birakip gidenleri.Gerisinde kocaman bir boşluk birakanlari.Anilariyla acitanlari ve bazen'de hiç gelmeyenleri özler.Gelmeyen biri özlenirmi hic???Belki ençokta onlar özlenir...
Severim yürümeyi...
Yürümek bir yere varmak değildir benim için.Bir yerden uzaklaşmaktir daha çok...Ama kendinden,ama acindan,ama geçinemediğin herşeyden adim adim uzaklaşmaktir.
Birazi bazisi işine geleni yoktur Sevdada.Ya ona bürüneceksin yada cesaretin yoksa hiç yanaşmayacaksin.Mesela bir şehri seviyorsan sadece güneşli havalarini sevmeyeceksin.Yağmurunu,çamurunu,tenhalarini ve sokak lambalarini'da seveceksin.Sevdiğinin'de herşeyine talip olacaksin.
Hayatimiza hiçbir katkisi olmayan şeyler uğruna zamanimizi kaybetmeyi göze alabiliyoruzda,en kiymetlisini unutabiliyoruz,ihmal edebiliyoruz iste.Neyi unuttuğuna dikkat etmeli insan