karadenizlim

karadenizlim
@karadenizlim
Hayat bir kitaptır ve gezip görmeyenler hep aynı sayfayı okur.” St. Agustine
Insan hep gidenleri özler.Birakip gidenleri.Gerisinde kocaman bir boşluk birakanlari.Anilariyla acitanlari ve bazen'de hiç gelmeyenleri özler.Gelmeyen biri özlenirmi hic???Belki ençokta onlar özlenir...
Reklam
Severim yürümeyi... Yürümek bir yere varmak değildir benim için.Bir yerden uzaklaşmaktir daha çok...Ama kendinden,ama acindan,ama geçinemediğin herşeyden adim adim uzaklaşmaktir.
İnsan ve Duygular
Birazi bazisi işine geleni yoktur Sevdada.Ya ona bürüneceksin yada cesaretin yoksa hiç yanaşmayacaksin.Mesela bir şehri seviyorsan sadece güneşli havalarini sevmeyeceksin.Yağmurunu,çamurunu,tenhalarini ve sokak lambalarini'da seveceksin.Sevdiğinin'de herşeyine talip olacaksin.
İnsan ve Duygular
Sahi neydi Gece? Iyilerin kötülerden siğinaği.Anlaşilmamanin enaz yaşandiği an.Bizi bizden bile daha iyi anlayanla baş başa kaldiğimizdir.
Sayfa 164·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Hayatimiza hiçbir katkisi olmayan şeyler uğruna zamanimizi kaybetmeyi göze alabiliyoruzda,en kiymetlisini unutabiliyoruz,ihmal edebiliyoruz iste.Neyi unuttuğuna dikkat etmeli insan
Hayat
Reklam