İlk defa Mustafa Kutlu okudum hikayenin içinden hikaye çıktı bir yarım asır gidip geliyorsunuz zamanda hikayeye çok kapıldım olay örgüsü çok akıcı çünkü ama olayların rol icabı karakterlerin rol olması beni çok şaşırttı sanat içinde sanat hikayesi çok gerçekçi belki de yaşadığımız çoğu şeyin olayların yazıya dökülmüş olduğu içindir kalemine sağlık.
Ölümün gölgesinden biran önce uzaklaşmalı.
- mümkün mü bu?
Evet, mümkün!..
Nasıl?
Unutarak!
Unutarak mı?
Elbette! Unutmak olmasa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında.
Ya hatırlamak?
Evet,o da var. Ömür böyle geçiyor işte; kâh unutup kâh hatırlayarak.