Ama insan sadece kaştan, gözden,gövdeden mı ibaret? Ayna dediğin taşı toprağı,evi sokağı da gösteriyor. Mühim olan bu vücudun içini görebilmek. Kalbin aynasında ne var, ona ulaşabilmek.
Ne demişler; "kendini bilen,Rabbini bilir."
Pek çok kişi de hayatı değiştirenlerin isteklerine boyun eğen ve bu yüzden de daha çok acı çeken, zaten kaybettikleri kuvvetlerinden biraz daha veren ve kendilerini ölüm çukuruna girmek için kandıranlardır.