" Dünya nimetinin peşinde olmak, ancak bir 'rıza'yı elde etmeye matuf olunca kutlu bir amaç ve kutlu bir çaba sayılabilir. Yoksa dünya nimeti sırf kendi hatırı için arandığında rüzgârı tutmaya çalışmaktan başka nedir ? "
Uzun,çok uzun bir kış geçirmişiz, bir de yaz, biraz uzan,uzan.
Bizim korktuğumuz kadar yokmuş.yazda çocuklar varmış en azından.bir seyreklik olarak gülüymüş dünyanın bahar,onu atlamış mıyız?biz onu hiç koklamadan...