eydu

eydu
@karamellikekk
ansızın gerçeklerle tanıştım
"İnsanların çoğu, kötü olamayacak kadar çok meşguldürler kendileriyle.
Sayfa 4 - İnsanca, Pek insanca
Reklam
"Anlaşılamayacakları bir dünya, sonsuz bir yalnızlık demek onlar için."
Sayfa 144 - Baru Çay
"Kimileri kendi acılarında boğulur."
Sayfa 144 - Bartu Çay
"Sessizlik bunaltıyordu beni.Sessizliğin sessizliği değildi bu.Bu benim kendi sessizliğimdi."
Sayfa 20 - Sylvia Plath
Ağlasam geçer, Biliyorum.. Ağlanmıyor.