İnsan sadece kendi hayatı için endişe eder, bunun için yaşar sanırdım. Oysa yaşamasına sebep olan tek şey aslında sevgiymiş. İçinde sevgi olan insan, aslında içinde Tanrı' yı taşıyor demekmiş. Çünkü aslında Tanrı sevginin ta kendisiymiş.
' İnsana neyin verilmediğini öğreneceksin. '
İnsanın neye sahip olduğunu biliyordum artık. İnsana ne verilmediğini de öğrenmiştim. İnsana, bedeninin neye ihtiyacı olduğu bilgisi verilmemişti.
Ve fark ettim ki; insanlara sadece yaşamaları için hayat bahşedilmiyor. Birbirlerinin neye ihtiyaçları olduğu bilgisinden uzak yaşıyorlar. Bir arada yaşayabilmeleri adına birbirleri için gerekli olan şeyleri Tanrı onlara gösteriyor.