Kendime çok veryansın ettiğim olmuştur.
Sadece kendim duyduğum.
Kendime sağır olduğum da olmuştur.
Sonu hüsranla biten...
O yüzden kendimle kavgayı erteleyemem.
Ertelesem, geç kalan yine ben olurum.
“Eğer bir şeyi sevmiyorsam sevmem ve sadece insanların büyük bir çoğunluğu bunu beğeniyor diye benim de beğeniyormuş gibi davranmam ya da onları beğendiğime inandırmama gerek yok.”