Bu kitabı okuyalı 6 yılı geçti. Hatırladım kadarıyla Kırgız yazar Rusların orta Asya'daki ilhakçı politikasını gayet güzel betimlemiş. Hikaye şöyle başlar:Baş karakter Yedigey Cangeldi nin yakın dostunu kaybedip çok uzaktaki bir kabristana götürmek için 1 günlük yolculuğunu anlatır. Bu 1 günlük yolculukta kendi hayat hikayesini anlatır. Hatırladığım kadarıyla böyleydi......