İstanbul

İstanbul
@kardioid
Hiçbir zaman içimden gelmemiş olan okuma arzumu diri ve sürekli tutmak için buradayım.
Gencim, güzelim, matematikten de on aldım.
Reklam
Düşmanlar gülüp sevinsin. Dostlar arkasını dönsün... Benim güvendiğim sensin, Kırmazsın benim gönlümü...
Şiir
Ortaokul grubuna derse girince bende böyle oluyorum :/
Gönderi kullanım dışı