Kardelen

Kardelen
@kardlenuzzn
“İyilik,iyidir.”
sanmıştık ki ikimiz yeryüzünde ancak birbirimiz için varız. ikimiz sanmıştık ki tek kişilik bir yalnızlığa bile rahatça sığarız.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kız:”O gelmez artık!”dedi.”Nereden biliyorsun?”dedim.”Gidişinden belliydi!”dedi…
Alıntı
''Bu ölü toprakların üstünde hiçbir şey, ölmek ve öldürmek kadar kolay değildir.'' Sabahattin Ali
1000Kitap
Tahirle zühre meselesi
Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil, bütün iş Tahirle Zühre olabilmekte yani yürekte. Meselâ bir barikatta dövüşerek meselâ kuzey kutbunu keşfe giderken meselâ denerken damarlarında bir serumu ölmek ayıp olur mu? Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Seversin dünyayı doludizgin ama o bunun farkında değildir ayrılmak istemezsin dünyadan ama o senden ayrılacak yani sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı? Yani Tahiri Zühre sevmeseydi artık yahut hiç sevmeseydi Tahir ne kaybederdi Tahirliğinden? Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Nazım Hikmet Ran
Şiir
Çıktığım her yerin kapısını sert kapatmamla tanınırken “senin kapın çarpmasın”diye arasına elimi koydum. ~~ Cahit Zarifoğlu
1000Kitap