Yaşam,bağrında taşıdığı olanaklarlan ötürü ne büyük bir anlam yüklüydü!Balıkçı teknelerini bezginlikle izlemenin ötesinde bir amacı olmalıydı.Kendimizi bilgisizlikten arındırabilir; akıl, bilgi ve yücelik içinde özümüzü yeniden kazanabiliriz.Özgür olabiliriz.Uçmayı öğrenebiliriz…