kaybola
Sana her zaman söylüyorum, senin yüzünde gülmek var Bakınca bir yaşama ordusu çıkıyor aydınlığa. Edip Cansever
1000Kitap
“Ruhun Derinliklerinde Saklı Eve Dönüş” Bir gün gelir, kalbinin içinde yıllardır yankılanan sessizliği fark eder insan. Kalabalıkların arasında yürürken bile eksik kalan bir şey vardır içinde; adı konulamayan bir boşluk, geceleri büyüyen görünmez bir sızı gibi. Ve bir soru düşer zihnine ansızın: “Bunca zaman kimin hayatını yaşadım ben?” İşte bütün yollar o tek sorudan doğar. Ne uzak ülkeler gerekir buna ne de göğe uzanan dağlar. Kimi yolculuklar vardır ki tek bir adım bile atmadan insanın ömrünü değiştirir. Geçmişin kırıkları konuşur sonra içinde. Çocukluğundan kalan bir korku, yarım bırakılmış bir sevda, söylenememiş vedalar… Hepsi yıllarca ruhun karanlık odalarında bekler. Bir gece olur,
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
BİR ŞEYİ BIRAKIP GELİP GİDENLERİN DURAKLARI
Aşık olmayı bilmiyorum ben, Unuttum... Her zaman geçtiğim sokaktı oysa, Yine birilerine soracağım, Belki bilmezler, Kaybola kaybola öğrenirim buraları... Nasıl olsa, Ne nasıl olsa... Bir garip çocuğum, Yarım olsa... Aşık olmayı unuttum, Öyle duygusuz bakıyorum ağaçlara mesela. Gözlerim kocaman ve bomboş şaşkınlıkla, Sonra yapraklarına, Kendi ismimi unuttum oysa. Biri sigara uzattı sonra bana... Çok seviyormuşum, Bir paket olsa, Unuturdum. Güzeldi tadı, Unutmak gibi. Tadını unuttum şimdi, Unuttum unutmayı bile, Kadın soyundu isyanlarını utanmayı unuttum. Saati unuttum mesela, Güneş batıyormuş unuttum, Gece oldu bağırmadan bağırmayı öğrendim,
Edebiyat
İnsan hiç duaların amünsiziliğin de yok olur mu ya da insan hiç kendi acizliğinde kaybolur mu? Oluyormuş insan, yok da oluyormuş, kaybola da biliyormuş. Ben kendimi de dualarımı da kaybettim...
Kaybola - Edip Cansever
Sana her zaman söylüyorum senin yüzünde gülmek var Bakınca bir yaşama ordusu çıkıyor aydınlığa
yine görünüp her an kaybola bilirim, şimdilik sadece iyi geceler demek istiyorum:')