Aşık olmayı bilmiyorum ben,
Unuttum...
Her zaman geçtiğim sokaktı oysa,
Yine birilerine soracağım,
Belki bilmezler,
Kaybola kaybola öğrenirim buraları...
Nasıl olsa,
Ne nasıl olsa...
Bir garip çocuğum,
Yarım olsa...
Aşık olmayı unuttum,
Öyle duygusuz bakıyorum ağaçlara mesela.
Gözlerim kocaman ve bomboş şaşkınlıkla,
Sonra yapraklarına,
Kendi ismimi unuttum oysa.
Biri sigara uzattı sonra bana...
Çok seviyormuşum,
Bir paket olsa,
Unuturdum.
Güzeldi tadı,
Unutmak gibi.
Tadını unuttum şimdi,
Unuttum unutmayı bile,
Kadın soyundu isyanlarını utanmayı unuttum.
Saati unuttum mesela,
Güneş batıyormuş unuttum,
Gece oldu bağırmadan bağırmayı öğrendim,