kayipyildiz13

kayipyildiz13
@kayip_yildiz13
Kendini çok sev :')
2024 YKS Gazisi
19 Ağustos
62 okur puanı
Ocak 2023 tarihinde katıldı
10/10
·224 syf.··
Beğendi
·
2023 11. kitabı
ÖNCELİKLE OKUMADAN ÖNCE SPOİ VAR DİKKAT Kitabı çok beğendim açıkcası ilk okuduğumda pek benlik bir kitap değil diye düşünmüştüm ama ilerledikçe kitabın havası değişti . Kitap öncelikli olarak normal her genç kurgu kitabı gibi aşk ile başlıyor fakat daha sonra bir grup genç metroda depremden dolayı mahsur kalıyor. Kitap konusu ilerledikçe ise o grubun içinden kişiler eksilmeye yani ölmeye başlıyor bunların bazıları intihar ederek bazilari ise birbirlerinin katili olarak ölüyor. Ve kitap böyle devam ediyor . Sonu açıkcası beni çok üzmüştü, iyi okumalar :) Kitaplar hakkında sohbet etmek isterseniz her zaman buradayım haberiniz olsun :))
İnceleme
Yere Yakın Yıldızlara UzakEmine Tavuz · Epsilon Yayınevi · 201915,3bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Puan vermedi·336 syf.··
2023 19. kitabı
SPOİİİİ SPOİİİ SPOİİİ İÇERİRRRRRR Ayyyy benim bu Beyza Alkoç hayranligim ne olucakk yaaaa Kadin cidden o kadar guzel yaziyor ki cidden bayiliyorummm Neyseee evettt bu 2. Kitap incelememmm kusurlarim varsa yorumlara yazarsaniz sevinirimmm Basliyorummm , arkadaşlar kitap inanilmaz derecede muhteşem birseydi yok boyle birsey yaaa ben kitabın 5 serisini de okudummm mükkemmeldi Kitabın içeriginde cinayet fln da vardi ve bencidden cok severim oyle kitaplari 4.kitabina kadar bu ve devam ediyor ve evet tabikide 4.kitabina kadar tek bir kisi uzerinde durulmuyor 5.kitabinda ise mutlu son ile sonlaniyor kötü sonlanmiyor yanii:)) Ayyy cok yazdımm galibaaa He son olarak begenip yorum yaparsaniz cok iyi olur beeee
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının Hikayesi — Beşinci PerdeBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 202012,3bin okunma
Puan vermedi·472 syf.··
2023 30. kitabı
Ayyy ayyy ayyyy ilk defa bir kitap hakkinda inceleme yaziyorummmm aşırı heyecanliyimm umarım begenirsinizzzz... Kitap gercekten cok guzeldi,insanın okudukça okuyası geliyor. Elinden hic birakamiyor seni kendisine oyle bir bagliyor ki ayrilamiyorsun ondan... Ben hatta kitabin ortalarinda yavaş yavas okumaya baslamistim kitabin bitmesini istemiyordum. Cidden cok guzel bir kitapti size cok ictenlik bir sekilde tavsiye ediyorum. Bu arada okudugunuzda iletinin altina yorum yaparsaniz kitap hakkinda konusuruzzzz. Beyza Alkoç
İnceleme
3391 KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201821,4bin okunma