dilrüba

dilrüba
@kayippersona
öpsem çocuk gözlerinden
insan en çok, ulaşamadığı şeye bağlanır.
Reklam
artık bulutları değil tavanı izler oldum. büyüdükçe gökyüzüne bakmayı da bırakıyor insan.
onu düşünerek yazdıklarımı, o kimi düşünerek okuyor..
kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım; kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım.
son bir şans daha verme sevgine layık olmayana. aşk yürek işidir, yüreği olmayanın kalbi kırılmaz nasılsa..
Reklam