dilrüba

dilrüba
@kayippersona
öpsem çocuk gözlerinden
onu düşünerek yazdıklarımı, o kimi düşünerek okuyor..
Reklam
kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım; kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım.
son bir şans daha verme sevgine layık olmayana. aşk yürek işidir, yüreği olmayanın kalbi kırılmaz nasılsa..
affet beni diğerleri kadar basit sevemediğim için.
insanları kitaplar gibi düşünün ve kapaklarına bakıp aldanmayın. okumaya başlayınca içi boş mu dolu mu anlarsınız.
Reklam