"Düşünüyorum da, belki her şey daha iyi olurdu, Yüce Tanrı bizi -ne bileyim -bitkimsi bir şey olarak yaratsaydi.Yani toprağa sıkı sıkı gömülmüş olarak.O zaman savaşlarla, sınırlarla ilgili bu saçmalıkların hiçbir önemi olmazdı."
Hayat, başkalarının hatalarını yüklemeyecek kadar kısaydı.Herkes kendi hayatını yaşıyor ve bu hayatı yaşamanın bedelini ödüyordu.Acı olansa,insanın çoğu zaman tek bir hata için çok fazla bedel ödemek zorunda kalmasiydi.