📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tepemde sokak lambasının ışığı
Korkuyorum,hayat sormazdı anlatmadığını
Şimdi ne yapmak gelir bir başına oturup ağlamak mı?
Ağlarsın tabi o rüyana gelince
Yalnızlık. Ah ne zor kelime
Yürümek onca yolu bir gece
Kediler ve köpekler sana eşlik edince
Değerini anladın mı yanından herkes gidince?
Berkant Kaya
Gidişini izledim arkana dönmeyişini
Bir umutla bekledim,gördüm sevmeyişini
Her giden götürür bil bakalım neyi
Güven ve aşk..unut gitsin her şeyi
Berkant Kaya