Berkant Kaya

Berkant Kaya
@kazirgan
Unut gitsin her şeyi eski bir tanıdıktı dersin ne yapalım bizde tanıdık olarak kalırız;ya hiç tanımasaydın...
Yalnızlık
Tepemde sokak lambasının ışığı Korkuyorum,hayat sormazdı anlatmadığını Şimdi ne yapmak gelir bir başına oturup ağlamak mı? Ağlarsın tabi o rüyana gelince Yalnızlık. Ah ne zor kelime Yürümek onca yolu bir gece Kediler ve köpekler sana eşlik edince Değerini anladın mı yanından herkes gidince? Berkant Kaya
Şiir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Gidenlere
Gidişini izledim arkana dönmeyişini Bir umutla bekledim,gördüm sevmeyişini Her giden götürür bil bakalım neyi Güven ve aşk..unut gitsin her şeyi Berkant Kaya
Edebiyat