Tepemde sokak lambasının ışığı
Korkuyorum,hayat sormazdı anlatmadığını
Şimdi ne yapmak gelir bir başına oturup ağlamak mı?
Ağlarsın tabi o rüyana gelince
Yalnızlık. Ah ne zor kelime
Yürümek onca yolu bir gece
Kediler ve köpekler sana eşlik edince
Değerini anladın mı yanından herkes gidince?
Berkant Kaya