"hangi umut çiçeğidir bilmem, ellerin
uzanır da gönlüme rüveyda
derinden bir ok saplanır bağrıma
beynimi çağıran bir sese doğru
alaca bir at koşar içimde
zamansız, mekansız nefese doğru"
Hayatta karşılaştığımız her zorluk, her imtihan; sabır ve kulluk noktasında daha güzel mertebelere çıkabilmemiz için bir basamak. O zorluklar ölene kadar hiç bitmeyecek. Sadece şekil değiştirecek. Bize düşen ise basamakları sabırla çıkmak, yoksa aşılmaz bir dağ gibi gösteren şeytanın tuzağına gelmemeliyiz. Ve unutmadan; tırmandıkça daha korkunç ve daha zor olacak. Ama ulaştığın mertebenin lezzeti de güzelliklerle dolu..