📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
MUTLULUK BENIM SİRİNİMDİR
Ben hic turna gormedim
Ama taniyorum turnayi turkulerden
Biri bir turnali turku tutturursa
Helede trendeysem
Helede hapisteysem
Yitirmissem sevdiklerimi
Oy daglar daglar
Mutlulugu hic gormedim ama taniyorum yoklugundan
Geceler boyle olmazdi herhal
Ayrilik getirmezdi kucaklasmalar
Durup durup ic cekmeler
Kiyi kose aglasmalar
Olume kurtulus denmezdi herhal
Sevismek suc sayilmazdi
Yasamak boyle cile
Mutluluk dilesem birine
Aglayasim gelir ardindan
Mutluluk benim sirinimdir
Oy daglar daglar
Nazim'i hic gormedim ben
O cikti ben girdim iceri
Gordum topragini o aci gulun
O kus ancak o bahcelerde
Nesini anlatayim ben ozgurlugun
Gun olur zincire vurulmaktir ozgurluk
Gun olur gogsunu gere islik calmaktir caddede
O cekip gitti buralardan
O cekip gitmeden once
Bilmezdim gitmenin ne oldugunu
Sen sevgiline ne verebilirsin sanki? Kalbini mi? Pekala, ikincisine? Gene mi o? Üçüncü ve dördüncüye de mi o? .. Atma be adaşım, kaç tane kalbin var senin? .. Hem biliyor musun, bu aptalca bir laftır. Kalbin olduğu yerde duruyor ve sen onu filana veya falana veriyorsun… Göğsünü yararak o eti oradan çıkarır ve sevgilinin önüne atarsan o zaman kalbini vermiş olursun…