📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Uyum güzelliktir. Uyum, suyun özelliğidir. Su, sabrın simgesi, istiridyenin yurdudur. Su olmasaydı, inci de olmazdı. Sabırlı ol ki istiridye gibi inciler yapasın.”
"Geleceğim," deyip giden ve hiç gelmeyenler çok birikti içimizde. Seviyorum diyenlerin zor günlerimizde bize sahip çıkmasını bekledik mesela. Sahip çıkmamaları da biriktirmiş olduk içimizde. Ellerine sağlık onlar da olmasa nasıl taşacaktık.