Döne Keklik

Döne Keklik
@keklikdone
Kendinden dışarı çıkıp kendine bakmadıkça kim olduğunu asla bilemezsin .
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İşte kader hep böyle davranır bizlere ,hemen arkamızdadir omzumuza dokunmak için elini çoktan ileri doğru uzatmıştır , bizlerse hâlâ geçti gitti , gösteri bitti yine aynı hikâye diye hamurdanıp dururuz.
Sonu iyi olacak .Hem çok iyi olacağına kuvvetle kanaatim var. Yeter ki biz itimadımızı kaybetmeyelim.
Doğrusu , dünyada rahat yaşamak için aptal olmak lazım .Fakat aptal olmaktansa biraz daha rahatsız yaşamak daha iyidir bence ...