Döne Keklik

Döne Keklik
@keklikdone
Sonu iyi olacak .Hem çok iyi olacağına kuvvetle kanaatim var. Yeter ki biz itimadımızı kaybetmeyelim.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Doğrusu , dünyada rahat yaşamak için aptal olmak lazım .Fakat aptal olmaktansa biraz daha rahatsız yaşamak daha iyidir bence ...
Etrafın seni sıktığı zaman kitap oku ...Ben şimdiye kadar her şeyden çok kitaplarımı severdim.Bundan sonra her şeyden çok seni seveceğim ve kitapları beraber seveceğiz.
Fikir değiştirmenin en iyi yolu bir umuda bel bağlamaktır .