Açıkçası çok kitap okuyan biri değildim.Her edebiyat öğretmeni gibi bizim öğretmenimiz de kitap inceleme ödevi vermişti.Ben de her öğrenci gibi çok uzun olmasın ve de sürükleyici olsun diye bu kitabı seçtim.İşin komik kısmı bunu yapmamın en büyük nedenlerinden birinin de ödevin teslim tarihinin ertesi gün olduğunu sanmamdı.(Daha sonra 1 hafta daha zamanımın olduğunu öğrendim tabii)Kitabı akşam vakti aldım ve tek okuyuşta bitirdim.Herkese ısrarla okumasını tavsiye ediyorum.Kitabı okumamın üzerinden uzun bir süre geçtiği için iyi bir inceleme yapamayacağım fakat sürükleyici,konusu güzel bir kitap arıyorsanız bu kitap tam da size göre.