📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Peki böyle bir hastalığı neden istersin ,diyeceksiniz .Çünkü içtenlikle inanıyorum ki bu hastalık yüzünden çok daha fazla şeyi çok daha derinden hissettim çok farklı çok yoğun yaşantılarım oldu daha çok sevdim daha çok sevindim. Daha çok ağladığım için daha çok güldüm çok kötü kışlar geçirdiğim için baharların tadına daha çok vardım ölümü (dar bir pantolon kadar sıkı sıkıya )hissettiğim için onu ve yaşamı daha çok takdir ettim .İnsanların en iyi ve en kötü yanlarını gördüm ve sevginin bağlılığın bir işi sonuna dek götürmenin değerlerini yavaş yavaş öğrendim. Kafamın ve kalbimin enini, genişliğini ,derinliğini gördüm. İkisinide ne kadar kırılgan sonuçta o kadar bilinmez olduklarını gördüm. Depresyonda olduğumda odanın bir ucundan bir ucuna yerlerde sürünerek gittim. Bunu aylar boyu yaptığım oldu ama normalleştiğimde ya da maniye girdiğimde tanıdığım pek çok kişiden daha hızlı koştum daha hızlı düşündüm daha hızlı sevdim. İnanıyorum ki bunun nedeni hastalığımdı her şeye getirdiği yoğunluktu beni zorladığı perspektifti. sanıyorum ki kafamın (biraz eksikse de yerli yerinde duruyor) sınırlarını, yetişme tarzımın, ailemin, eğitimimin , dostlarımın sınırlarını zorlamama yol açtı. Sayısız hipomaniler maninin kendisi, hepsi yaşamıma farklı bir sezgi ,duygu ,düşünce düzeyi getirdi.