İlayda Çetin

İlayda Çetin
@kendime__
“Bazı kitaplar, gerçek yaşamdan daha duyarlı…”
İnsanları sevmek zorundayım ben. Zorundayım diyorum, çünkü onlar kurtulmadan ben de kurtulamayacağım. Bir hesaptır belki bu , belki de bir çıkar. Bilincin çıkarı , bir erdem değil salt , karşımızdakileri bize borçlu kılacak bir davranış değil. İnsan için çarpışırım , bir ömür yitiririm , yanlış ya da doğru çıkar sonucu , onları sevilecek hale sokabilmeye adarım kendimi , ama onları sevdiğim için böyle yapıyorum demeye utanırım gene de anlıyor musun beni ?.. “ Odur işte sevgi ! “
Sayfa 161 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

İlayda Çetin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·176 syf.··
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2022 2. kitabı
Leyla Erbil
7.3/10 · 2.869 okunma
Allah aslımızı unutalım ister , elimizde insanlığımızdan başka bir şey kalmasın ister, aslımızı kaybettirir bize , eritir bizi …
Sayfa 83 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
Her şey yıkıldı artık , her şey yerlerde sürünüyor. Gözümde hiçbir şeyin değeri kalmadı. Karanlıklar içindeyim. Ölümle burun buruna. Hayır ölümden korkuyorum. Çok korkuyorum. Yaşamak istiyorum ben. Yaşamak ve öcümü almak. Öcümü almak kimden ama ? Bilmiyorum. Suçlu kim ? Suçlu ben miyim? Hayır. Değilim , değilim değilim. Evet ama ne olacak ? bilmiyorum.
Sayfa 49 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
Yeni bir insan tanıyınca başım dönüyor. Nasıl olduğunu , neler yapabileceğini anlayana kadar. Başımı döndürüyor gerçekten insanlar…
Sayfa 30 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu