Ö̳z̳l̳e̳m̳ ̳

Ö̳z̳l̳e̳m̳ ̳
@kendincebirisii
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayırlı Cumalar
“Yanlış trene binerseniz, bir sonraki istasyonda inin; ne kadar uzun kalırsanız, dönüş yolculuğu o kadar pahalıya mal olur.” Japon Atasözü
Ö̳z̳l̳e̳m̳ ̳
Hayırlı Cumalar 🌸😌
Benim ki gökyüzü'nün kanadi. Peki yaa sizin ki?
Ö̳z̳l̳e̳m̳ ̳
Yıldızın Balığı 🙃
Neden ??
"Ben böyle hayal etmemiştim, hayır düşlediğim bu değildi." Her güzel başlangıcın sonunda neden söylenir ki bu cümle ?
Edebiyat
《Hayâlgah》 isimli okura yanıt verildi
Ö̳z̳l̳e̳m̳ ̳
👍🏻👍🏻