Geçen yüzyılda bir şair şöyle demişti: “İnsan için yürüyebilir yollar tükenmişse o insan artık kaybolmuş demektir.” Bu sözü ilk okuduğumda etkilenmiş, sık sık tekrarlar olmuştum. Sevgili şair, 21. yüzyılda işin rengi çok değişti. İnsanın kendini bulması, tükettiği yollar nispetince değerli olur hâle geldi. Yolumuzu bulmak için kaybolmak gerekli artık.