kerem

kerem
@ker3md
               rebellion,revolution,anarchy                       
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bakabiliyorsan, gör. Görebiliyorsan, fark et.
"...ben kalp değil beyin istemeliyim; çünkü aptal biri kalbi olsa bile onunla ne yapacağını bilemez."
Bu dünya senden olmayanlarla hoştur...Herkes beyaz olsa, o zaman beyazı fark edemezsin ki. Değil mi? Ve yahut da siyah.Beyaz en güzel siyahta belli eder kendini.Beni ben yapan yegane şey, benden  olmayandır.O yoksa, sende yoksun. Ne anlamın kalır ne rengin belli olur. Ne de tadın.