kerem

kerem
@ker3md
               rebellion,revolution,anarchy                       
"...ben kalp değil beyin istemeliyim; çünkü aptal biri kalbi olsa bile onunla ne yapacağını bilemez."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bu dünya senden olmayanlarla hoştur...Herkes beyaz olsa, o zaman beyazı fark edemezsin ki. Değil mi? Ve yahut da siyah.Beyaz en güzel siyahta belli eder kendini.Beni ben yapan yegane şey, benden  olmayandır.O yoksa, sende yoksun. Ne anlamın kalır ne rengin belli olur. Ne de tadın.
İnsandaki çocuk vicdanı, tohumdaki öz gibidir. Ve o öz olmadan tohum filizlenmez,gelişmez.
Paranın hüküm sürdüğü yerde, güzel söze ve güzelliğe yer kalmaz.