Abdulkerim KAYA

Abdulkerim KAYA
@kerimk47
Geçti gitti, birkaç günlük fasıldı
Talebe
Üniversite
İstanbul
20 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı

Abdulkerim KAYA

, bir kitap okudu
Puan vermedi·222 syf.·
4 günde okudu
·
2022 3. kitabı
Seyyid Kutub
9.1/10 · 5,8bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama şimdi önemli bir şeyi anlıyordu: Bir şeye karar vermek,başlangıçtan başka bir şey değildir. İnsan bir şeye karar verdiği zaman,karar verdiği sırada hiç öngörmediği, düşünde bile aklına gelmeyen bir yöne doğru,şiddetli bir akıntıya kapılıp gidiyordu.
Edebiyat