Kafamı çevirip geriye bakmayı bıraktım. Uzun zaman oldu hatta. Ne suçlu arıyorum geçmişten ne de hatalı. Ben nasıl bu insanlarla uğraşırım bile demiyorum. Büyümem için rezil insanlar tarafından sınanmam gerekiyordu. İstediğiniz kadar kendi pencerenizden beni suçlayın. Ben sizin anlayamayacağız olgunluğa ulaştım. Sizi bile affettim çünkü.
Önceden insanların hakkımda düşündükleri umrumda olurdu. Ama artık görüyorum ki bu insanlarla aynı bilinç düzeyinde değilim. Bu insanlar ancak belli şeyleri yaşadıktan sonra beni anlayabilirler. Anlamaları da artık umrumda değil. Tek söyleyebileceğim sizin kirli pencerelerden baktığınız insan değilim.