Devlerin bile kendilerine göre zayıflıktan vardır. Herkül de bir kere bayilmisti sanırım. Ama ben her şeye katlanabilirim, zor da olsa gözlerin gelir aklıma, katlanırım korkularıma, üzüntülerime mektupsuz anlarıma...
Stasa'nın saçmalıkları boş lakırdıları ona hak verir miyim sanıyorsun viyana ve prag o kadar da uzak değil ki ormanda uzanmamiz için yan yana. Bunlar kıskançlık değil milena Bunlar yalnızlığımın eseri sıradan düşler yalnızca.
Mektuplarını okurken hissettiğim gibi harikulade... müzikte, törende ya da kırmızı pantolon, mavi gömlekli Fransız da değil bu harikuladelik adeta şöyle bağırıyor bu saçma gösterinin ardındaki güçler insana: "ve siz yürüyen, bir kenara itilmiş, vahşiligi düstur edinmiş şapşal insanlar, iri ya da ufak hatalarınıza rağmen sizinleyiz." Ben ise senin yollarında tükeniyorum.
Sen sağlığına dikkat et, bunu yapmak zorundasın da ayrıca. Birlikte yaşamıyorsak eğer, birlikte ölmek için yan yana uyanacağız. Yani ne olacaksa seninle olacak.
Zavallı dünyamızda gerçekleri maya ediyoruz hayatlarımıza. Neden hep kendi kafama göre iş yapacagımdan endişe ediyorsun? Sana daha önce bununla ilgili açıkça cevap yazdım. Sana telgraf yazmıştım ancak üç gün boyunca hiç haber alamayınca hasta olduğunu sandığımdan dolayı Bayan Kohler'e telgraf çektim.