Anlamsız bir böcek gibi kendimi.Sumire benden uzaklaşıp , ”Yalnızım” diyor . Ama onun yanında Myu var. Benim kimsem yok. Benim,kendimden başka kimsem yok .Her daim olduğu gibi
"Yeteneğin var. Bir gün mutlaka çok güzel bir eser de ortaya koyacaksın”
Ancak şimdiki sen, henüz hazır değilsin. O kapıyı açmak için yeterli gücü toplamış değilsin.Sen de böyle hissetmiyor musun?"
mükemmel olmayan yaşamlarımızda boşa harcanmış zamanların da yeri önemli değil midir? Eğer bu mükemmel olmayan yaşamlarımızdan
tüm bu boşa harcanınışlıkları çıkaracak olursak, yaşamlarımız mükemmel olmama özelliğini bile yitiriverir.
Su daha önce hiç içmediğim kadar soğuk ve temiz:
Babamın bırakıp gidişinin tadı var suda;hiç orada olmayışının, gittikten sonra bana ait hiçbir şeyin olmayışının tadı.