Anlamsız bir böcek gibi kendimi.Sumire benden uzaklaşıp , ”Yalnızım” diyor . Ama onun yanında Myu var. Benim kimsem yok. Benim,kendimden başka kimsem yok .Her daim olduğu gibi
"Yeteneğin var. Bir gün mutlaka çok güzel bir eser de ortaya koyacaksın”
Ancak şimdiki sen, henüz hazır değilsin. O kapıyı açmak için yeterli gücü toplamış değilsin.Sen de böyle hissetmiyor musun?"