Bende anlaşılmayacak haller var.Ruhumun karanlığına bakıp da benim bile korktuğum anlar oluyor.Öyle anlayamadığım hallerim var ki mümkün değil tasavvur edemezsiniz.
İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları, kendilerini kolladıkları için yaşar sanırdım, oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş. Seven insan Tanrı'nın, Tanrı da onun içindedir, çünkü Tanrı sevgidir.