ezgihoya

ezgihoya
@kiddobun
Ötesi var: Yalnızlık Müziğin bile seni dinlemesidir. Yalnızlık İnsanın kendine mektup yazması Ve dönüp-dönüp onu okuması Yalnızlığın da ötesidir.
Sayfa 86 - YKY·Kitabı okudu
Aşk ve Şiir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Şarkı
Sana ben anlatırdım Şarkıların dilini, Sen burada, sen burada olsaydın, Gelirdi kucağına Unuttukça mutluyum, Mutluyum unuttukça Derdi bir ses, sıcacık... Ama ben mutluluğa İçimden inansaydım
Sayfa 52 - YKY·Kitabı okudu
Aşk ve Şiir
Niçin bir şey beklemiyorsun Yarınlardan Niçin ağlıyorsun, neden ağlamıyorsun Yaşanmışlardan
Sayfa 25 - YKY·Kitabı okudu
Aşk ve Şiir
Ben pırıl pırıl bir gemiydim eskiden Beni o zaman görseydiniz Siz de gelirdiniz peşimden
Sayfa 18 - YKY·Kitabı okudu
Aşk ve Şiir