Melike

Melike
@kiitapasigi
Okumak gibi tatlı şey yok
Bu berbat düşünceler saatinde; Tanrım,başı boş bırakma beni!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Oysa bir solukta ne mesafeler kat ederdi gönlüm eskiden Şimdi dargınım gönlüme Şimdi çektiğim sürgüler paslandı yüreğimde Ne mavi eskisi kadar mavi Ne eflatun penceresinden beni izliyor Ne de ben pencereden bakabiliyorum göremediğim sokak lambalarına
Sayfa 15
O hapları aldığımda nefret ettiğim birini öldürmeye çalışıyordum.İçimde başka sevebileceğim Veronikalar olduğunu bilmiyordum.
Kafamın içinde benden başka kimsenin duymadığı bir senfoni çalıyordu..
1000Kitap
Bazen kafamda bir "sil" tuşu olsun istiyorum.
1000Kitap