Başkalarının ne düşündüğü, senin kim olduğunu belirlemez. Onların sadece kendi zihinlerindeki bir resmi yansıtır.
100 Temel Eser saçma olabilir. Saçma olmayabilir de. 😂😂 Ne okunacağına karar verenler kim? Neye göre karar verdiler? Neleri düşünerek karar verdiler?...
Hayata Dair
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hind'in Soyu Her Dem Aynı
Katile zorbaya dosttur, alime mazluma düşman, Asili yalnız bırakır, sefile verir payını; Kim o cinse güvendiyse oldu ezelden pek pişman, Hamza'nın kalbini söken Hind'in soyu her dem aynı... Adem'i Cennetten kovduran entrikacı hain cins, Her ay Rabbim kanattıkça buluyor o layığını; Geçmişi batak, şu anı rezil, geleceği necis, Diliyle zehirler döken Hind'in soyu her dem aynı... Tarih boyunca olmuş her daim zalimlere yancı, Zevke gelmiş hep mazlum garipler verdikçe canını; İnsanlık vicdanındaki etekli boyalı sancı, Şerriyle ocaklar yıkan Hind'in soyu her dem aynı... Doktor MBC
Şair Filozof Doktor MBC ile Şiir Dolu Günler
Yürürüm sensiz bu ıssız yolda Adın saklıdır her bir solukta Kaderin cilvesi mi, yoksa oyun mu? Sızlar içim, dolar gözlerim kuyu kuyu. Diner elbet, bu fırtına diner Güneş küs olsa da, yüzüme döner Karanlık gece elbet şafağa erer Vuslat nerede? Gelir mi artık? Sorarım rüzgâra, anlatır mı seni? Saklı mı tutar o çok sevdiğini? Sessizce eririm, yakar bu sevgi Kimsesiz kaldım, kim anlar beni? Diner elbet, bu fırtına diner Güneş küs olsa da, yüzüme döner Karanlık gece elbet şafağa erer Vuslat nerede? Gelir mi artık? Söner bu köz, elbet biter bu kış Dönüşü var mıdır, bu zorlu çıkış? Beklerim seni, kalsam da yanlış.
Yeni hobim olmuş olabilirsin
Bir kitap fuarındayken denk gelip almıştım. “Boya, kopar ve hediye et” olarak belirtilmiş olan ayraç çiçekler bunlar 🌼 Ben boyayacağım. Kim bilir kimlerin nasibi olacak.. ✨🌸
Duygu ve Düşünce
Bende DEHB mi var diye düşünmek hakkında
Toz bezi almak için girdiğim mutfakta tezgahın üstünde kiraz görünce akşama Kirazın Tadı'nı bir kere daha mı izlesem diye düşündüm, sonra o filmi Abbas Kiyarüstemi yönetti ama kim senaryosunu yazdı diye düşündüm, aklıma Asghar Farhadi geldi ama emin olamadım. Sonra aklıma geldi tabi senaryosu da Kiyarüstemi'ye aitti, Asghar Farhadi'nin filmleri bambaşka. Shahab Hosseini daha çok oynuyordu filmlerinde diye diye bir şey unutup mutfaktan çıktım. Bu 3 kere oldu... Bende DEHB olabilir mi?