Sadece nefret edeceğiniz düşmanlarınız olmalı, küçümseyeceğiniz düşmanlarınız değil, düşmanlarınızla gurur duyabilmelisiniz: Böyle öğretmiştim bir zamanlar.
Daha Saygın düşmanlara saklamalısınız kendinizi kardeşlerim: bu nedenle geçip gitmelisiniz birçoğunun önünden.
Özellikle halk ve halklar konusunda kulaklarınızı gürültüyle dolduran ayak takımının çoğunda.
Yaşarken yaşayın! İnsan, yaşamını tamamlamayıp öldüğü zaman, ölüm, taşıdığı dehşeti yitirir! İnsan doğru zamanda yaşamazsa, asla doğru zamanda ölemez."