Berfin

Berfin
@kimmysch
"bilirsin balkondan düşürdüğüm şeyler, bir cinnetin ilk evresidir "
Ne de tatlıdır felaket beklemek. Çok gülündü mü başa bir iş gelecek diye endişe etmek ne serin, ne leziz bir korkudur. Çünkü insan, neşeli bir pikniğin dönüşünde mahallede yangın görmeyi sever; bir yandan evsiz kalan komşuları paylaşmaya uğraşırken içten içe başına gelmediğine sevinir öbür yandan.
Sayfa 26
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Unutmak dedim mesela, un-dan geliyorsa, un ufak ettim zihnimi, un ufak ettim kendimi, paramparça oldum da öyle yazdım sana.
Sayfa 119·Kitabı okudu
İnsan her konuda esas olarak yalnızca kendisinden zevk alır. Benlik pek uygun değilse bütün zevkler safra tadı yayılmış bir ağızdaki lezzetli şaraplar gibidir.
Sayfa 50
Sana görünen defne çelengi Mutluluktan çok acının işareti
Sayfa 33