"Yüce Tanrım! O mektubu niye yazdım ki, kendi kendime kurşun sıktım; intihar ettim!
Çenemi tutamıyorum! Saçmalamadan duramıyorum!
Ne olacak şimdi, mahvolacaksın! Bir paçavra haline geleceksin, hala onurun için endişeleniyorsun, onurum kırıldı diyorsun, bakalım şimdi onurunu nasıl kurtaracaksın!
Kendi kendimi öldürdüm ben!"
Bazen birisi fısıldarmış gibi olurdu ”Duyamadım”, derdim, “tekrar et!”
Sessizliğe bürünürdü o vakit her şey
Sokaklar daha bir puslu palyaçolar daha bir ağlamaklı olurdu
Ve ben daha bir alçak olurdum
Ağlardım biraz.