elif

elif
@kinyasv
"Bitkilerin hayatının insanlarınkinden çok daha ilginç olduğuna eminim. En azından, onlar da karakter denilen işe yaramaz bölüm yoktur! Dolayısıyla birbirlerinden nefret etmeleri için de bir neden bulamıyorlardır."
Sayfa 386 - Doğan Kitap·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
"Her şeyi bildiğim için vasiyetimde tek bir cümle olacaktı: 'Beni yüzüstü gömün. Çünkü yeterince gördüm!"
Sayfa 381 - Doğan Kitap·Kitabı okudu
Edebiyat
"Bastığınız bir karış toprağa vatanım diyemedikten sonra yaşamak neye yarar?" - Stefan Zweig
Edebiyat
"Ne ölmek nefessiz kalmaktır; ne de yaşamak nefes almaktır. Yaşamak; sevilmeyi hak eden birine yaşamını harcamaktır." - Oğuz Atay
Edebiyat