Kitabın daha yarısında bile değilim ama Kitty'nin masum kız rolünü oynayıp duygularıyla oynadığı adamı kendini bir şey zannederek suçlu kendisi iken onu sevmekten başka bir şey yapmayan adamı suçlaması da ayrı bir ironi. Ne yaptın da neyin intikamını alıyorsun hele girilen triplere bak.
K
@kisreading
·
"Gururu yaralanmış bir kadın, yavruları çalınan bir dişi aslandan daha intikamcı olabilirdi."
Kitabın konusu, kurgusu iyiydi fakat üslup ve anlatım biçimi yüzünden okurken biraz sıktı. Kitapta betimlemeler az olduğu için bazı yerleri okurken hayal etmekte zorlandım. Olaylar karmaşık değildi gayet sade, basit ve akıcı bir dille yazılmıştı ve bir diğer husus ta -internette gördüğüm kadarıyla- sonunun abartıldığı kadar olmadığını farkettim yani bitirdikten sonra göz yaşlarına falan boğulmadım dediğim gibi konusu iyiydi ama yazarın kalemi daha kuvvetli olsaydı daha da iyi olabilirdi.