Herkese saygı duyuyorum ama kitap okumayanları sevemiyorum.Sevmediğim şey kitab okumaması değil, okumamaktan kaynaklanan bir takım tutumları ya da düşünceleriydi.Aslında bir insanın kitap okumaması kendisinden çok çevresine zarar veriyordu.
Belki mesafeler de sevdaya dahildir diyemediğimizden böyle oluyordur......
Uzaktan da sevilir diyemediğimizden.Belki de Allah için sevmediğimizdendir.Allahı'ı sevmeden birilerinde sevgiyi harcadığımızdandır....Belki de Allah önce onu sevmemizi bekliyordur, kendisinin de sevdiği birini bize yazmak için kendisini sevecek birini bekliyordur......