Aysel Abbaszade

Aysel Abbaszade
@kitabdaanlam
Herkese saygı duyuyorum ama kitap okumayanları sevemiyorum.Sevmediğim şey kitab okumaması değil, okumamaktan kaynaklanan bir takım tutumları ya da düşünceleriydi.Aslında bir insanın kitap okumaması kendisinden çok çevresine zarar veriyordu.
Sayfa 101 - Destek yayınları·Kitabı okuyor
Alıntı
Reklam
Sevmenin, sevdiği için dua etmənin ne demek olduğunu bilmeyen insanların arasında seviyoruz........
Sayfa 63·Kitabı okuyor
Belki mesafeler de sevdaya dahildir diyemediğimizden böyle oluyordur...... Uzaktan da sevilir diyemediğimizden.Belki de Allah için sevmediğimizdendir.Allahı'ı sevmeden birilerinde sevgiyi harcadığımızdandır....Belki de Allah önce onu sevmemizi bekliyordur, kendisinin de sevdiği birini bize yazmak için kendisini sevecek birini bekliyordur......
Sayfa 64·Kitabı okuyor
-Mən xoşbəxtəm,-Leyla deyir.-Əlbəttə,xoşbəxtəm. Amma.......Tariq, biz burada nə qədər qalacağiq? Bura, hər halda yad yerdir. Bizim evimiz Kabildir .Orada indi nələr baş verir!... Mən də bir iş görmək istəyirəm.Məni başa düşürsən? Leyla sinifə daxil olur .Uşaqlar yerlərində oturur, dəftərlərini çıxarır ,səs-küylə danışırlar. -Uşaqlar fars dili kitablarınızı açın, -Leyla deyir.
Alıntı
Mən bilirəm müharibə nədir. Müharibə mənim ata-anamı apardı.Ata-anamı,Tariq!
Roman
Reklam