Ahlak ne midir? Ahlak, bir şeyin yanlışlığına sadık kalmaktır, öteki bir şeyin de doğruluğuna sadık kalmaktır. Nihayetinde bu ikisinin anlamlarına sadık kalmaktır, diğer bir deyişle, arkasında durmaktır, olması gerekenin ve olmaması gerekenin.
Elde etmeyi istediğimiz şeyin kaba kuvvetle bir ilgisi yok, sevgili komşum. Birlik olalım derken, birleştirmeyi umduğum şey daha fazla taş, ya da daha fazla öfke değildi. İstişare eden bir taraf olarak, hakları hiç de küçümsenmeyecek bir kalabalık haline gelmenin faydasını görebileceğimizi düşünmüştüm. İki taraf arasında gerçekleşen savaşların kaybedeni mutlaka haksızdı diyebilir miyiz? Kaybedeceğimizi bilsek de onurumuz için gerekirse onlar gibi davranmanın günahı olmayacaktır.