Televizyon olmasa hiçbir evlilik bir seneden fazla sürmez.Misal bizim mahalledeki kadınlar,kocaları ile evlenmişler ama televizyonla dost hayatı yaşıyorlar.
Mesela ben dayak yedim diye karakola gitsem,biriniz şahitliğe gelmezsiniz,niye? E aile meselesi ne olsa,yarın öbür gün ben kocamla iyi olurum,hatta size,
“Sana ne be, kocam değil mi döver desever de,”bile derim de,siz kötü olursunuz di mi? Siz karışmazsınız.Bana üzülürsünüz tabii ama taraf tutmazsınız..Öyle de bir tutarsınız ki;
Ben zulüm çekerken susuyorsanız,kocamın tarafındasınız.Siz,erkek tarafısınız..