(...) Hiçbir şeye sahip olmayan birinin gözünde hiçbir şeyin değeri de yoktur. Bu insan kendine bile değer vermez. Bu noktadan sonra her şeyin ipi kopmuş demektir.(...)
Sayfa 113 - Düşbaz Kitaplar·Kitabı okudu
Alıntı
Yokluk
(...) Hiçbir şeyi olmadığı gibi hiç kimsesi de yoktu.(...)
Sayfa 28 - Düşbaz Kitaplar·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gözlerinden ya da
"Birinin ne düşündüğünü yüzünden anlarsın,"(...)
Sayfa 12 - Düşbaz Kitaplar·Kitabı okudu
Alıntı
Ben de öyle
(...) eline aldığı kitabı yalnızca okumayı değil ona sahip olmayı da isterdi.(...)
Sayfa 21 - Düşbaz Kitaplar·Kitabı okudu
Alıntı
(...) Yüzünde maske taşıyanlar birbirini iyi tanır. Kimse onların ne düşündüğünü yüzlerinden okuyamaz ancak onlar birbirlerini rahatlıkla anlar.(...)
Sayfa 92 - Düşbaz Kitaplar·Kitabı okudu
Alıntı
Elimizde değil, ânı yaşayamıyoruz
(...) "Yürüyorken oturmayı, otururken yatmayı, yatarken de yürümeyi hayal ediyorsunuz. Hiç doğru değil"(...)
Sayfa 83 - Düşbaz Kitaplar·Kitabı okudu
Alıntı