Muharrem Kaşıtoğlu

Yorumlar ve İncelemeler

Tümünü Gör
3 saatte okudu
Karabaş, dünyaya gözlerini açtığı günlerden itibaren ailesinden koparıp alınır, ama gittiği hiçbir yerde durmak istemez ve sürekli aklı ailesini bulmaktadır. Derken bir gün kendini sokakta bulan Karabaş, Cesur ile tanışır. Haliç kıyılarında başlayıp, Galata kulesi 'ne, Beyoğlu'ndaki elektrikli tramwaylardan, Antik Çağ'dan Roma' ya ve Bizans 'a, Selçuklu' dan Osmanlı'ya değin, bu topraklarda hüküm sürmüş, iz bırakmış her medeniyetin kültürlerinden bugüne kalan zengin mimariyi bir araya getiren Miniatürk' e kadar Beyoğlu 'nun her güzel köşesini gezerler. Tabii onlar gezerken bizler de onlarla birlikte bu tarihi güzellikleri gezip, dostluğun, mücadelenin, vazgeçmemenin ne demek olduğunu yeniden hatırlarız. Çocuklarımızın hayal dünyasını geliştirecek bu güzel kitap tavsiyemdir der hepinize bool okumalı günler dilerim Kitapla Kalın
9 saatte okudu
Beyoğlu Masalı kitabı bir çocuk kitabı olarak bilinsede bence yetişkinlerinde keyif alarak okuyabileceği güzel bir kitap. Kitapta Karabaş ve Cesur adlı iki köpeğin maceraları anlatılıyor. Kitabı keyifli yapan nokta ise köpeklerin Beyoğlu’daki yerleri gezerken tarihi bir bakış açısıyla anlatıyor olması. Ben çok güzel bilgiler edindim, yazarın kalemine sağlık. Keyifli okumalar dilerim.
9/10 puan verdi
Size güzel Bir çocuk kitabı ile geldim ama aslında biz büyümemiş çocuklar içinde bir kitap fabl tarzında yazılmış. Yazarın kalemini çok beğendim açık ve akıcıydı.. İlk bölüm olarak bir köpeğin ailesinden ayrılışı ve isim serüvenini anlatan karabaş'ın Cesur ile tanışma hikayesi ama içinde derslerin barındığı hayatta kalmak iyi kötü kavramları, aile özlemi gibi... Cesur ile tanışmasından sonra Haliçle başlayıp İstanbul' Beykoz geziyoruz.. Yazar bu kitabı ile tanıştım ama seri olan bir kitap eöin çocukken rastlasam tarihten bilgilerim kalıcı olurdu kısa bir tarih kitabı gibi çocuklara biz büyümeyen çocuklara hitap eden... #arkakapak "Dinle Karabaş, burası Beyoğlu ilçesi. Halk arasında Beyoğlu adı kentin önemli kültür, eğlence ve iş merkezlerinden olan Galatasaray'ı taksim meydanına bağlayan İstiklal Caddesi ve çevresi için kullanılır... İçinde fotoğraflar ile beyoğlunun önemli merkezlerine yer verilmiş ve o kadar özledim ki gezmeyi.. #istanbul gezmeyi sevdiğim ama yoğunluğu nedeni ile korktuğum bir şehir olsa da Bir #pierreloti de çay içmek istiklalde yürümek özlediklerim Arasında bu zamanlar geçince daha uzun zamanlı geleceğim....
2 saatte okudu
Merhaba sevgili kitap kurtları bugün sizlere öykü tarzında yazılmış bir kitapla geldim Karabaş çiftlikte doğan ailesi ile yaşayan bir köpekti. Taa ki çiftlik sahibinin arkadaşı onu alana kadar. Orada mutlu olamayıp kaçan Karabaş bu sefer de Mehmet'in eline düşer ve ismini de insan alır. Burada da onu kaçıranlar olur ve bir ağacın dibine siner. Burada Cesur'la karşılaşırlar ve dost olurlar. Köpek Cesur ona Beyoğlu'nu gezdirir. Tarihi eserleri, başyapıtları anlatır. Gitmeden gitmiş gibi anlatılan bu sokakları ve binaları görmeyi çok arzuladım. 7den 70e herkesin okuması gereken şahane bir eser. Yazarın her kalemini ayrı seviyorum. Hepsi ayrı tarih kokuyor. Karabaş'ın başına neler geldi? Ailesine kavuşabildi mi? Soruların cevapları kitapta Sizlere de tavsiyemdir Yazarımızın kalemine sağlık
Muharrem Kaşıtoğlu
7/10 puan verdi
Hem çocukların hem de bizlerin eğlenerek okuyacağı bir kitap. Yazar çağımızın Türk Lafontaine'si oldu benim gözümde. . Bu kitabında köpek dostlarımız Karabaş ve Cesur ile İstanbul'un Beyoğlu ilcesini geziyoruz. Nereleri görüyor, tarihi ve dini özellikleri hakkında, isimleri kimden nasıl gelmiş bilgi sahibi oluyoruz. İşte yine not aldığım
Beğendi
Arada bir çocuk kitabı okumak çok iyi oluyor. Gerçi bu kitabı bende 7'den 70'e herkes okuyabilir. Çok eğlenceli ve enfes bir kitap. Daha önce de Fatih masalını okumuştum ve çok sevmiştim. Orda da iki minnoş kedicik ile Fatih semtinde bir gezintiye çıkıyordu okuyucu. . . Bu güzel kitapta da Cesur ve Karabaş adındaki iki köpekle beraber Beyoğlu semtinde gezintiye çıkıyoruz. Beyoğlu sokakları geldi gözümün önüne. Öyle güzeldi ki. . . Yazarın bu seriden olan diğer kitaplarını okumadım ama her kitabında iki minnoş hayvan ile Istanbul semtlerinde gezintiye çıkıyoruz anlaşılan. Gerçekten çok güzel ve başarılı buldum ben bu seriyi. Yani okuduğum iki kitabı da çok güzeldi. Diğerleri de güzeldir kesin. Oğlumun kütüphanesine ekledim bile kitabı. . #parlakmeltemkitapligi
Puan vermedi
Merhaba arkadaşlar sizlere güzel bir kitap yorumuyla geldim. . . Karabaş yavruyken ailesinden ayrılır.Ailesini bulmak için yola çıkar ama hayat onu cesurla karşılaştırır. . . Cesur ona ailesini bulmada yardımcı olur. . . Karabaş, cesur sayesinde beyoğlu sokaklarını gezmiş olur.Cesur karabaşı beyoğlunun her yerini gezdirir. . . Yazarımız hayvan sevgisini aşılamış bu güzel kitapda.Çocukların evde olduğu şu günlerde alınıp okunması gereken güzel bir kitap.
Beğendi
Beyoğlu'nu adım adım dolaşarak orada bulunan tarihi yerleri Cesur adındaki bir köpekten okumak istemez misiniz? Okurken Karabaş ve Cesur ile gezdim, yeni bilgiler öğrendim ve bildiklerimi yeniden hatırladım. Beyoğlu benim severek gittiğim yerlerden biridir. Masal tadında içinizi ısıtacak bir kitap. Bu kitapta sevgiyi, özlemi, aile sevgisini,
Puan vermedi
Beğendi
✒Beyoğlu Masalı✒ . İlçelerinden yola çıkarak İstanbul'u anlatan serimizin son kitabı olan Beyoğlu Masalı'nın yorumu ile geldim. Fabl türünde olan bu kitabımız da köpek dostlarımız ile Beyoğlu ilçesini geziyoruz. Karabaş(bu adı sonradan alıyor) adında yavru bir köpeğin doğup büyüdüğü çiftlikten başla bir yere sahiplendirilmesi ancak yeni yuvasından anne ve babasına kavuşmak için kaçması ile yolda karşılaştığı Cesur adında yetişkin bir köpek ile çıktıkları yolda başlarına gelenleri okuyoruz. Tabi geçtikleri yerleri bizlere tanıtan Cesur'un anlatımı ile. Haliç'ten başlayan yolculukları, Miniatürk, Rahmi Koç Müzesi, Aynalıkavak Kasrı, Piyale Paşa Camii, Saliha Sultan Çeşmesi, Sokullu Mehmet Paşa Camii, Pera Palace Oteli, Taksim Meydanı, İstiklâl Caddesi, Hüseyin Ağa Camii, Çiçek Pasajı, Galatasaray Lisesi, Saint Antuan Kilisesi, Tünel, Galata Kulesi, Arap Camii, Tophane-i Amire, ilçede bulunan tarihi çeşmeler ve camiler ile eski adıyla Çifte Saraylar diye tabir edilen Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniveristesi'nde son bulur. İlçenin adının nereden geldiği, Taksim meydanına neden Taksim dendiğini, Tünel'i, Galata'yı kısaca Beyoğlu'nun ve dolayısı ile İstanbul 'un simgesi olmuş çoğu yer hakkında farklı bilgiler veriyor. . Okurken gezeceğiniz, gezerken de bahsedilen yerler hakkında hem tarihi hem de kültürel açıdan bilgiler edineceğiniz türden bir kitap. Ayrıca yetişkinlere ve çocuklara hitap etmesinden dolayı bu seriyi ayrı seviyorum. Okuduğunuzda pişman olmayacağınız bir kitap ve serisi. . Kitaplı ve huzurlu günler.
Beğendi
sizlere çok tatlı bir çocuk kitabıyla geldim arkadaşlar. @muharremkasitoglu 'ndan okuduğum ikinci kitap bu. İstanbul'u hayvan dostlarımızla tanıyoruz her seferinde. Hem geziyoruz hem de hayata dair dersler çıkarıyoruz. Mesela bu kitapta Karabaş ve Cesur adında iki köpek arkadaşımız bize Beyoğlu semtini gezdiriyor. Çok tavsiye ediyorum
Beğendi
Karabaş bir çiftlikte dünyaya gelir.Doğduğu çiftlik sahibinin yakın arkadaşı tarafından sütten kesildikten sonra sahiplenilir.Fakat olduğu yerden hiç memnun olmayan Karabaş ailesini bulmak için kaçma planları yapar.İlk planı işe yaramasada diğer planı ile oradan kaçar.Fakat kaçtığı kamyonetten inerken çalışana yakalanır.Çalışan onu evine götürüp güzel bir kulübe yaparak sahiplenir.Fakat Karabaş onu sevcekleri sandığı iki çocuk tarafıdan kaçırılır.Onlardan zarar geleceğini anlar ve ellerinden kaçar.Bir parka gider ve orada uyumaya başlar.Uyandığında çok acıktığını farkeder.Başka bir sokak köpeği  olan Cesur ile karşılaşır. Beraber iyi bir arkadaş olup hayatlarını sürdürmeye ve Karabaş'ın ailesini bulmaya çalışırlar... Sevgili @sumeyyeokuyor43 tavsiyesiyle okuduğumuz @muharremkasitoglu 'nun kaleminden #beyoğlumasalı Kitabımız akıcı dille yazılmış olup bize bazı tarihi yerler hakkında bilgi vermiştir. #alıntı Kendi cinsine düzgün davranmayan biri nasıl bize iyi davransın.. #muharremkaşıtoğlu